KOSTA DORADA: 1 DIENA – KUR, KAIP IR KODĖL?

Taigi, pats laikas pasakoti apie atostogas. Šių atostogų laukiau be galo be krašto, nes pailsėti, pagulėti po saule, skaniai pavalgyti ir pamatyti naujas vietas man jau buvo būtina. Paskutines normalias ir adekvačias atostogas turėjau lygiai prieš metus, kai kartu su Simona ir jos draugu keliavome į Korfu salą. Palieku straipsnių nuorodas apie Korfu čia, čia, čia ir čia, nes šiuo metu šie įrašai yra patys skaitomiausi, tad gal ir jums bus įdomu paskaityti apie šią žalią Graikijos salą. Bet grįžtam į 2018 metus. Poilsio prie šiltos jūros labai norėjosi būtent čia ir dabar. Tiesa, tokiu metu nei vienas iš mano draugų negalėjo pasiimti atostogų, todėl nusprendžiau skristi į šilumą viena. Keliauti viena aš tikrai nebijau, bet kryptį pasirinkau gana saugią – Ispaniją.

Kodėl Ispanija? Visų pirma, niekada nebuvau Ispanijoje, bet visada norėjau aplankyti. Antra, pasirinkau keliauti per kelionių organizatorių, nes norėjau jaustis užtikrintai ir kad nekiltų jokių nesklandumų, kurių aš būdama viena svetimoje šalyje negalėčiau išspręsti. Pasirinkimas nebuvo didelis: Turkija, Graikija, Bulgarija ir Ispanija. Į Turkiją viena keliauti tikrai nenorėjau, Graikijoje jau esu buvusi ir taip 3 kartus (Kretos, Rodo bei Korfu salose, o daugiau tiesiogiai iš Lietuvos nelabai kur ir nuskrisi), o Bulgarija nėra mano svajonių atostogų šalis. Taigi, Ispanija! Apie viešbučio pasirinkimą papasakosiu kitame straipsnyje, bet viešbutį rinkausi pagal kelis parametrus: 1) būtinai ant jūros kranto, 2) šalia miesto ir 3) norėjau modernaus, šviesaus interjero su skaniu maistu ir puikiu aptarnavimu. Pagal šiuos kriterijus išsirinkau Estival Centurion Playa viešbutį, kuris yra tarp dviejų Kosta Dorada kurortų – Kambrilis ir Salou. Apie minėtus kurortus bei pakrantes irgi papasakosiu atskirai, jau sekančiame straipsnyje.

Išvykimo dieną per kelias valandas sukroviau daiktus (aišku, sugebėjau pamiršti pasiimti skrybėlę ir visus makiažo šepetėlius) ir nuvažiavau į Vilniaus oro uostą. Išgėriau kavos, užėjau į mūsų vargšą Duty Free parduotuvę, kur nieko nenusipirkau, ir jau buvo laikas eiti prie vartų ir sėstis į lėktuvą. Besiregistruojant išsirinkau sau vietą prie lango, nors skristi bijau siaubingai… Lėktuve iškart iš rankinės išsitraukiau savo seną gerą draugą Kindle ir įsijungiau naujausią Dan Brown knygą “Kilmė”, kurioje žinojau, kad veiksmas vyks Ispanijoje ir pačioje Barselonoje, kur planavau nukeliauti. Jau kylant į viršų, man prasidėjo panikos priepolis. Niekada nemaniau, kad sužinosiu, kas tai yra, bet, deja, teko. Kiekvienas lėktuvo sudrebėjimas ar nežymus pajudėjimas į bet kokią pusę mane verčia užsimerkti, iš visų jėgų įsiremti į kėdę, o širdis ima labai greitai plakti. Bandžiau nusiraminti knygos pagalba, bet nelabai padėjo. O dar nusprendžiau nueiti iki tualeto ir tik įžengiau į vidų, kai pranešė, kad įskridome į turbulencijos zoną. Nuostabu. Teko grįžti atgal. Nors jokios smarkios turbulencijos nebuvo, bet pats faktas jau varė mane iš proto. Po šiek tiek daugiau nei pusvalandžio įskridome į turbulencijos zoną dar kartą… Galvojau, kad tikrai išprotėsiu iš baimės! Vis dėlto kažkaip pavyko išgyventi skrydį ir po šiek tiek daugiau nei trijų valandų nusileidome Barselonos oro uoste.

Oro uostas tikrai didelis, tad iki bagažo atsiėmimo vietos reikėjo nemažai paeiti. Mano didžiulis lagaminas (na, man 20 kg savaitei yra pats tas) atkeliavo vienas pirmųjų, todėl greitai jį pasiėmiau ir nuėjau ieškoti autobuso. Kaip jau minėjau, mano viešbutis buvo Kosta Dorada pakrantėje, kuri garsėja savo auksiniais paplūdimiais. Nuo Barselonos iki trijų kurotinių Kosta Dorada miestelių – La Pineda, Salou ir Cambrils – šiek tiek daugiau nei 100 km. Savo viešbutį pasiekiau po gerų dviejų valandų kelio, kadangi pakeliui teko užsukti į plius minus 10 kitų viešbučių, kadangi mano pasirinktas buvo vienas iš labiausiai nutolusių. Spėjau tik įsiregistruoti, palikti daiktus, pavalgyti (labai smagu, kad Ispanijoje vakarienė dažniausiai baigiasi apie 22 val.), nusipirkti vandens ir vyno šalia esančioje parduotuvėlėje ir trumpai pasivaikščioti palei jūrą. Atostogos oficialiai prasidėjo!

nuotraukos: Canon G7X

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.