KRETOS DERINIŲ PIRMA DALIS: TIK SUKNELĖS

Sveiki! Taip jau gaunasi, kai grįžti iš atostogų, o kitą dieną iškart keliauji į darbą, laiko atsigauti ir susitaikyti su realybe tiesiog nėra. Taigi taigi! Iš nuostabiai šiltos ir saulėtos Graikijos, kuri praleidau visą savaitę tiek besimėgaudama saulės voniomis, tiek tyrinėdama salą, grįžau prieš savaitę. Nors tai buvo mano antra vasaros kelionė, bet su nekantrumu laukiau jos ne ką mažiau. Į Graikiją keliavau jau ketvirtą kartą, o į Kretą – antrą, nes pirmą kartą apsilankiau Graikijoje ir Kretoje prieš 10 metų! Oho! Va čia tai bėga laikas! Myliu šią šalį už šilumą, už šiltą orą, už įspūdingą gamtą, už skanų maistą, už vietinių svetingumą ir milijono vertus įspūdžius. Jau esu suplanavusi apie mano savaitės nuotykius papasakosiu nuosekliai kituose straipsniuose ir pasidalinti savo rekomendacijos, o šiandien noriu pasidalinti keliais atostoginiais deriniais. Tai pirma dalis, kurioje apjungiau tris derinius, kuriuose skirtingos suknelės derinamos su ta pačia apvalia pinta rankine ir vasarine skrybėle. Visi kažkuo panašus, bet vis dėlto skirtingi!

suknelė New Yorker/ skrybėlė H&M/ rankinė ir akiniai Lindex/ batai Deichmann

Balta laisvo kirpimo suknelė su apnuogintais pečiais. Šią baltą suknelę pasirinkau pirmam vakarui Chersonissos miestelyje, kur buvome apsistoję, praleisti. Ilgai negalvodama prie jos priderinau juodas espadriles, kadangi niekada nežinai, kiek daug reikės eiti ir kada išvis grįši, todėl patogi avalynė atostogų metų man yra labai svarbi. Taip pat pasirinkau apvalią pintą rankinę ir skrybėlę, kuriuos kažkokiu stebuklingu būdu lydi didžiąją dalį šios kelionės derinių. Iš aksesuarų tik paprasti juodi akiniai, mėgstamiausias sidabro spalvos laikrodis ir sidabrinė grandinėlė su kriaukle, kurią įsigijau Ispanijoje. Beje, įvaizdis puikiai tiko šiam žaismingam viešbučio kampeliui! Tą vakarą, kaip ir minėjau, praleidome tyrinėdamos mūsų pasirinktą kurortinį miestelį, pasivaikščiojome pagrindinėmis gatvėmis, užsukome į kelias suvenyrų parduotuves apsižiūrėti, o likusią vakaro dalį praleidome vienoje iš prie pat jūros esančių kavinių.

suknelė Zaful/ skrybėlė ir batai H&M/ rankinė ir akiniai Lindex

Geltona languota trumpa suknelė. Ši žaisminga ir visiškai nerimta suknelė buvo mano pasirinkimas pirmiems pusryčiams viešbutyje. Šią suknelę rodžius ir apie ją pasakojus čia. Miestui ji man yra šiek tiek trumpoka, bet atostogoms – tas pats. Prie jos priderinau geltonas įspiriamas basutes su kaspinu, vintažinio stiliaus įkvėptus akinius nuo saulės, o iš aksesuarų vėl tas pats: ta pati skrybėlė, pinta rankinė, sidabro spalvos laikrodis ir grandinėlė su kriaukle.

suknelė Zaful/ skrybėlė ir akiniai H&M/ rankinė Lindex/ batai Toms

Raudona gėlėta trumpa suknelė. Tai dar viena žaisminga ir neįpareigojanti suknelė, kuri keliavo su manimi į Graikiją. Ją įsimėčiau į rankinę, kai keliavome vienai dienai į Santorini salą. Tiesa, šiek tiek pasigailėjau, kad į kalnuotą salą pasiėmiau būtent tokią trumpą ir lengvai vėjo atakoms pasiduodančią suknelę. Prie jos priderinau Toms espadriles, kurias įsigijau užpraeitą vasarą, kadangi tai vieni patogiausių mano turimų batų ir visos dienos išvykai yra pats tas. Be to, ir tinka labai daug prie ko dėl savo neutralios šviesios spalvos ir paprasto modelio. Taip pat čia pat ta pati skrybėlė, rankinė, laikrodis ir pakabukas. Akinius pasirinkau šio vasaros topą – raudonus cat eye stiliaus akinius.

nuotraukos: Canon 6d + Canon EF 35 mm f/1.4L USM

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.