VISKAS APIE VIEŠNAGĘ SIDE ROYAL LUXURY HOTEL & SPA VIEŠBUTYJE

Aš labai nemėgstu stereotipų, nes tie stereotipai yra tik mūsų galvose. Ir vienas iš populiariausių stereotipų, susijusių su atostogomis, yra tas, kad atostogos Turkijoje yra nuobodu. Ten nėra ką veikti, tik gulėti prie baseino, visur tik viešbučiai, o aplinkui vien turistai iš Rusijos, nuo kurių sukeliamo triukšmo nėra kur pasislėpti. Prieš porą dienų aš grįžau iš Antalijos regione esančio miestelio Sidė, kur nepakartojamai praleidau savaitę laiko ir jau dabar svajoju apie grįžimą atgal. Keliavome ten kartu su Aliona per Tui Lietuva. Sandra mums parinko viešbutį pagal visus mūsų reikalavimus, t.y. gražų, naują, su stilingu interjeru, nepriekaištingu aptarnavimu ir, aišku, netoli jūros. Tai buvo Side Royal Luxury Hotel & Spa viešbutis, apie kurį aš šiandien ir noriu jums šiek tiek plačiau papasakoti, kadangi viešbučių pasirinkimas Turkijoje labai platus ir išsirinkti gali būti ne taip jau ir lengva. Taigi, kaip aš vertinu minėta viešbuti ir ar rekomenduočiau jums?

VIETA

Pats viešbutis yra įskūręs Viduržemio jūros pakrantėje, Evrenseki gyvenvietėje, esančioje 7 km iki Sidės. Nors Side Royal Luxury Hotel & Spa viešbutis ir yra antroje viebšbučių juostoje, tačiau iki paplūdimio vos 250 m, tad kelionė užtruks vos 5 min. Jeigu vaikščioti visai nenorite, tai visą dieną nuo viešbučio iki paplūdimio kursuoja nemokamas autobusas. Visai šalia miestelio yra Sidė ir Manavgatas, kuriuos galima pasiekti “maršrutkės” pagalba, kaip ir padarėme mes. Pavyzdžiui, nuo viešbučio iki Sidės kelionė į vieną pusę kainavo 1 eur, o į Manavgatą – 1,5 eur. Netoli yra ir įvairios parduotuvėlės bei vietinis turgus. Tiesa, sužavėtos nelikome, nes pigių padirbinių mums nereikia, todėl apsipirkimui pasirinkome kelionę į Manavgate esantį prekybos centrą Nova Mall. Nežinau, ar kam aktualu, bet viešbutyje daugiausia vokiečių, tad rusų kalba su personalu susikalbėti vargu, ar pavyks.

PAPLŪDIMYS

Kaip jau minėjau anksčiau, viešbutis yra antroje juostoje, tačiau iki paplūdimio yra labai arti! Ir patikėkite manimi, paplūdimys čia yra pasakiškas: platus, smulkaus smėlio ir su švariu vandeniu. Vietos viešbučio gyventojams čia yra užtektinai, tad net sezono metu čia grūstis neteks – gultų užteks visiems. Taip pat čia yra ir baras, dirbantis nuo 10 iki 17 val. Ir labiausiai man patiko, kad per pietūs eiti niekur nereikia, nes jie ruošiami ir čia. Tad norintiems visą dieną praleisti paplūdimyje (kaip ir mums), tai buvo tiesiog tobulas variantas. Taip pat yra daug šaldytuvų su vandens buteliukais.

APTARNAVIMAS

Visas aptarnaujantis personalas yra labai malonus. Visi labai paslaugūs, sveikinasi, visada padės, jeigu to prireiks. Negaliu pasakyti nei vieno blogo žodžio. Savaitės vidury barmenai jau žinojo mintinai mūsų gėrimų užsakymą, tad nereikėjo nieko sakyti, o tik prieiti prie baro. Pačioms bendrauti neteko, bet animacijos komanda pasirodė irgi nereali – visada su šypsena! Taip pat didelį ačiū noriu pasakyti generaliniam direktoriui Aydoganui bei pramogų vadybininkei Burcin už šiltą priėmimą. Žodžiu, čia dirbantys žmonės padarys viską, kad jūsų atostogos būtų nepamirštamos.

INTERJERAS IR KAMBARIAI

Viešbutis atvėrė duris 2019 metų gegužės mėnesį, todėl interjeras čia yra tobulas, sakyčiau skandinaviško minimalizmo ir bohemijos mišinys. Kiekviena detalė bet kuriame viešbučio kampelyje yra apgalvota ir idealiai parinkta, tad akys tiesiog džiaugiasi. Tiesiog tobulas instagramiškas viešbutis! Čia yra kelių tipų kambariai, bet mes gyvenime swim up tipo, t.y. kambaryje su nuosavo įėjimu į baseiną. Tokių kambarių čia yra nedaug,  tik 20, bet nuoširdžiai rekomenduoju pasirinkti būtent tokį, kadangi turite savo priėjimą prie baseino su gultais, pats kambarys yra gražiau papuoštas, yra pintas kabantis krėslas, chalatai, šlepetės, paplūdimio krepšys, mini baras papildomas kiekvieną dieną. Žodžiu, nuostabu! Taip pat visuose kambariuose yra nemokamas seifas ir puikiai veikiantis kondicionierius, o visose patalpose veikia wifi, kas man asmeniškai yra didelis pliusas. Tiesa, nepatiko tas faktas, kad nėra galimybės pačiam išsilyginti drabužius – yra tik drabužių lyginimo paslauga už papildomą mokestį, o aš kaip tyčia nusprendžiau nepasiimti garintuvo…

MAISTAS

Viešbutyje yra pagrindinis restoranas, keli A’la carte restoranai, trys barai ir viena kavinė su kava ir įvairiais desertais. Patiko beveik viskas, tik per pusryčius trūko mums priimtinų patiekalų, o kinų A’la carte vertinčiau vidutiniškai, bet užtat kavinėje sūrio pyragas buvo toks skanus, kad vaikščiojome ten vos ne kiekvieną dieną!

Taigi, grįžau namo ir jau dabar noriu grįžti, kadangi savaitė, praleista Side Royal Luxury Hotel & Spa viešbutyje, buvo išties nereali! Jeigu ieškote naujo, stilingo, bet ne itin brangaus viešbučio poilsiui Turkijoje, tai nuoširdžiai rekomenduoju rinktis šį. Ir noriu pridurti, kad tai tikrai nėra apmokėtas straipsnis ir viešbučio nemokamai taip pat negavome. Gerų atostogų!

nuotraukos: Canon 6d + Canon EF 35 mm f/1.4L USM

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.